بازرگانی ایران سبز
بازرگانی ایران سبز

بازرگانی ایران سبز

آموزش ساخت و نصب کورین

مجموعه آموزشی ویدیویی ساخت و نصب کورین

مجموعه آموزشی ویدیویی ساخت و نصب کورین که توسط گروه آموزشی فوت و فن ها تولید شده، شما را قادر می‌سازد که شغلی جدید با درآمدی بسیار مناسب را برای خود ایجاد کنید .

در این مجموعه آموزشی متفاوت، تلاش شده تا تمامی مشکلاتی که حتی خود ما در ابتدای راه با آن‌ها برخورد کرده‌ایم را بصورت کاملا شفاف ارزیابی کرده و با تکیه بر فوت و فن های این کار، از خرید ورق و نکات مربوط به آن گرفته تا روش‌های متفاوت خم کردن ورق بنا به بودجه شما، از مبتدی تا افراد حرفه ای، روشهای بازاریابی و جذب سفارش، همه و همه را در کامل ترین مجموعه آموزشی برای شما آماده کرده ایم .

 

افراد علاقمند میتوانند با شماره۰۹۱۳۹۰۲۰۱۲۸  تماس گرفته و سفارش پکیج کامل آموزش ساخت کورین را به ما بدهند .



http://fotofanha.com/ 

 

سایت فوت و فن ها 


برای مشاهده ادامه متن به قسمت ادامه مطلب مراجعه کنید

 

شما می‌توانید مستقیما با تولید کننده این مجموعه آموزشی ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را در این زمینه جویا شوید

تلفن : ۰۹۱۳۹۰۲۰۱۲۸

پیمان پوربی آزار


نو آوری و تنوع طلبی همواره داستانی است که در سطر اول زندگی هر شخصی قرار دارد. به همین دلیل است که صنعت ساختمان، دکوراسیون و تجهیزات وابسته به آن به صورت مداوم، دستخوش تغییرات هستند.

از زمانی که ورق‌های کورین وارد بازار ایران شد، بیشتر از آنکه به قابلیت‌های این صفحات توجه شود، به چگونگی پول‌سازی از طریق آن‌ها توجه شده و اکثر افراد شاغل در این زمینه هیچگاه به نوآوری و ابداعاتی که میتوان با آن انجام داد، فکر نکرده اند. در صورتیکه میتوانستند با انجام کارهای دکوراتیو، علاوه بر به دست آوردن سود بالا، جایگاه ویژه و مطرحی پیدا کنند.


این افراد از روشهای بسیار ساده برای کار خود استفاده و تمایلی به ابداعات و نوآوری‌ ندارند . اگر کمی به پروژه های کورین انجام شده در خارج از کشور نگاهی بیندازیم، و آنها را با کارهای ایرانی مقایسه کنیم از ضعفی بسیار شدید مطلع خواهیم شد. آن‌ها برای هر پروژه‌ای نهایت زیبائی و هنر را اجرا می‌کنند، برای مشتری خود ارزش قائل هستند و برای رسیدن به کیفیت مطلوب، به بهبود مستمر فرآیند ها می‌پردازند.

در صورتیکه ما همیشه در ابتدای راه کیفیت را حفظ می‌کنیم و بعد از مشتری گیر شدن، با پایمال کردن حقوق مشتری، سعی در بدست آوردن پول بیشتر در مقابل کار بی کیفیت‌تر می‌کنیم. این مسئله باعث شده تا افراد کمتر به کیفیت توجه داشته باشند. کارها اکثرا پس از مدتی به زیردستها واگذار شده و آنها نیز به دلائل گوناگون از کیفیت کار کاسته و فقط دوست دارند به نوعی ساعت کاری را پر کنند.




با ورقهای کورین فقط صفحه کابینت آشپزخانه یا کانتر نمی سازند. میتوان کورین را اینگونه توصیف کرد: کورین تنها سنگی است که از دست پیکر تراشان و هنرمندان صنعت سنگ خارج شده و بدست تمامی صنعتگران و هنرمندان صنایع چوب افتاده است. آری این صفحات با قابلیت‌های بسیار فراتر از سنگ، دست هنرمندان دکورساز را باز گذاشته تا با روش‌های خشک کاری (بر عکس روشهای کار بر روی سنگ طبیعی یا کوارتز که اکثر کارها با آب انجام میشود ) به خلق کارهای بسیار زیبا بپردازند. برای ذهنیت گرفتن شما کافیست نگاهی به تصاویر زیر انداخته تا به قدرت آن پی ببرید.



چرا این نوع صفحات محبوب شده و رواج پیدا کرد ؟

تنوع رنگ بسیار بالا، زیبائی خیره کننده این نوع سنگ‌های مصنوعی و امکان کار به صورت یکپارچه و بدون درز، از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این صفحات بحساب می‌آیند.

از دیگر مزایای صفحات کورین می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر ضربه و حرارت
  • سطح کاملا شفاف و براق
  • مقاوم در برابر اسید
  • مقاوم در برابر لکه های چربی، وایتکس و دیگر اسیدهای خانگی
  • دارای خاصیت آنتی باکتریال
  • قابلیت شکل‌دهی به هر فرم و حالت (مثل موم نرم شده و سریع حالت میگیرد (
  • قابل تعمیر بودن به دلیل تراش و ساب عالی
  • عدم جرم گرفتگی بدلیل فشردگی بالا و یکپارچه بودن
  • استفاده مجدد برای تغییرات و یا جابجائی، حتی اگر کار شکسته و یا خراب شده باشد .
  • عدم استهلاک پذیری در اماکن پرتردد نظیر بانک‌ها و بیمارستان‌ها
  • قابلیت نور‌پردازی و اجرای کارهای دکوراتیو در بعضی از رنگ‌های روشن
  • قابلیت برش و حکاکی با CNC برای مدل‌های خاص
  • قابلیت استفاده قطعات کوچک حتی یک قطعه ۱ در ۲ سانتی متری




چرا توصیه می‌شود این رشته را آموزش ببینید؟


  • آسان‌ترین روش تحقیق برای توصیه فوق این است که قیمت ورق خام را گرفته (براحتی با جستجو در سایت‌ها) و قیمت هر متر کار ساده و کار دکوراتیو یا پر پیچ و خم را هم بگیرید. با مقایسه این دو عدد به سود کار پی خواهید برد .
  • همچنین به‌دلیل هزینه بسیار پائین راه اندازی یک کارگاه تولیدی (با حداقل ۵ میلیون)، می‌توانید روزانه حداقل ده متر را تولید کرده و به راحتی به متقاضیان عرضه کنید. البته این متراژ برای شروع نیست و شاید شما در روز اول تنها بتوانید سه متر تولید کنید، چون ۶۰ درصد اجرای اینکار با دست می‌باشد ولی به جائی خواهید رسید که برای مثال همانند کارگاه تولیدی واقع در جاده آبعلی روزانه تا ۶۰ متر هم تولید کنید .
  • در حال حاظر سود خالص افراد شاغل ( سال ۱۳۹۳) در این کار بابت هر یک متر کار نصب شده ساده از ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان و کار دکوراتیو (دارای خم و برشهای غیر خطی) از متری ۴۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان می‌باشد. شما هم با روش فوق به این نتیجه حتما” رسیدید.
  •  حداقل متراژ کارگاهی که برای اینکار باید در نظر بگیرید ۳۰ متر بوده و حتی در زیرزمین منزل خود هم می‌توانید اینکار را راه اندازی کنید.
  •  دلیل دیگر اینکه برای شروع هیچ نیازی به نفر اضافه ندارید. همانگونه که من در فیلم آموزشی بصورت انفرادی از اول تا آخر کار را انجام میدهم .
  •  سود خالص یک ماه از این کار برابر با سود سه سال یک کارمند است .
  • – اکثر وجوه و قراردادها برای انجام کار با ۵۰ درصد نقد و الباقی قبل از تحویل تسویه می‌گردد. در نتیجه شما به هیچ عنوان نیاز به سرمایه اولیه نداشته و متحمل ضرر نخواهید شد .
  • شما فقط با وقت گذاشتن و دیدن یک فیلم آموزشی می‌توانید همانند یک فرد حرفه ای عمل کرده (حتی کوچکترین مسائل به طور کامل توضیح داده شده) و کمتر از یک ماه همانند فردی با 10 سال سابقه عمل می کنید .
  •  شما میتوانید تمام تجهیزات کارگاه را با یک چک یک‌ماهه خریداری کرده و با گرفتن یک کار کوچک در ماه اول تمامی تجهیزات را از آن خود کرده و به سود هم برسید .
  •  گردش مالی بالائی را برای خود داشته و مستقل کار کنید .




ظاهر کارگاه شما چیزی شبیه به عکس زیر می شود.




برای آموزش باید از کجا شروع کرد و چگونه اصولی یاد گرفت ؟

قبل از اینکه وارد این رشته شوید باید از نزدیک کارهای اجراء شده را ببینید. همچنین با نزدیکترین تولید کننده محل سکونت خود ارتباط بر قرار کرده و از کارگاه او دیدن کنید. این عمل باعث شده به قدرت درون خود پی برده و تصمیم گیری کنید که وارد این رشته شوید یا نه؟ از آنها در مورد همه چیز سوال کنید مثلا” بپرسید آیا تولید روزانه چهل متر ممکن است یا نه؟ و منتظر جواب بمانید. اما جوابهای یک نفر را ملاک قرار ندهید. شاید آن فرد دوست نداشته باشد که رقیب پیدا کند . به هر حال به راحتی وارد اینکار نشوید و حسابی تحقیق کنید .


سپس وارد مرحله یادگیری اصولی شوید .

ما تمامی آموزشهای اصولی این کار را به صورت فیلم ویدیوئی درآورده و به شما عرضه می‌کنیم. در این فیلم شما با موارد زیر آشنا خواهید شد :


  • آشنایی با انواع ورق‌های سنگ مصنوعی و تفاوت آن‌ها با یکدیگر
  • اطلاعات شرکت‌های بازرگانی وارد کننده (دست اول (
  • آشنایی با تمامی ابزار آلات و تجهیزات مربوطه و چگونگی خرید محصولات با دوام
  • آموزش اندازه‌گیری کارهای ساده، زاویه‌دار مشخص و نا مشخص .
  • نحوه برش با دستگاه مخصوص آکرولیک بر و چگونگی کاهش هزینه خرید در ابتدای راه اندازی کارگاه
  • ایجاد حجم و رعایت استانداردهای کلی. همچنین فوت و فن‌های سرعت‌دهی به کار برای سود بیشتر و کیفیت بهتر
  • نحوه صحیح اجرای درز روی سطح با خمیر چسب مخصوص
  • طراحی و محاسبه ابعاد ورق با نرم افزار های مرتبط، جهت خرید با اطمینان و کاهش مصرف ورق
  • نحوه قیمت‌گذاری بر روی کلیه کارهای ساده و دکوراتیو و ایده های بکر برای کارهای دکوراتیو برای اولین بار در ایران
  • اجرای کارهای خم و دکوراتیو بدون کوچکترین اشکال فنی و نحوه اجرای اصولی آن
  • روش ایجاد کارگاه با کمترین هزینه
  • نحوه نصب سنگ‌ها در محل و فوت و فن‌های آن
  • روش‌های حرفه‌ای بازاریابی و نفوذ در بازار برای این محصول
  • ناگفته های مهم در رابطه با این رشته


·


تنوع رنگی در صفحات سنگ مصنوعی کورین دست هر سازنده ای را برای خلق آثار هنری خود باز گذاشته تا اوج هنر خود را با این ماده شگفت انگیر نمایش دهد. رنگ بندی و تنوع این ورق‌ها بسیار فراتر از سنگ است.

در اینجا تصاویری برای آشنایی بیشتر شما با نمونه کارهای کورین قرار داده‌ایم.



نمونه هائی از کارهای اجراء شده که ذهن شما را آماده تصمیم گیری میکند :


دستگیره های ساخته شده از دور ریزهای صفحات کورین

این دستگیره ها، سالهای سال است که در خارج از کشور به صورت مجموعه ای از طرح ها و رنگ ها تولید می شوند. کارگاههای تولیدی صفحات کورین میتوانند از دوریزهای این صفحات، دستگیره های زیبائی ابداع و از آنها برای کارهای خود .

استفاده نمایند. با اینکار هم دورریزهای کارگاهی به پول تبدیل شده و هم کار خاص و جدیدی انجام می شود.











روشوئی کورین دست ساز

شما میتوانید این روشوئی زیبا را ساخته و به فروش برسانید. این یک نمونه از هزاران مدلی است که به وسیله این ورق‌های محبوب ساخته می‌شود.

استفاده از روش‌های پیشنهادی ما که در مجموعه تصویری آموزش و ساخت صفحات کورین ارائه می‌شوند، به شما امکان تولید مدل‌های متنوعی از روشویی را خواهد داد.

نمونه های زیر نیز بوسیله همین صفحات و با دست ساخته شده اند.

اگر بمدت ۳ ماه در این کار مشغول به کار باشید ، به نقطه ای خواهید رسید که تمامی ورقهای کورین همانند یک موم در دستان شما ایفای نقش میکند و شما میتوانید هر شکلی که در تصور دارید را خلق کنید.








جکوزی ایستاده با کورین

اگر فرد خلاقی باشید این تصویر به شما کمک می‌کند که به فکر تولید جکوزی ایستاده و یا دوش ایستاده بیافتید. تنها کافی است لوازم آن را تهیه کنید. سپس با ورق‌های کورین چندین مدل را طراحی و ارزش گذاری کرده، و به فروش برسانید.

موفقیت شما در همین نزدیکی است، اجرای این کارهای پرسود را شروع کنید و از تولید نترسید. با کارهای کوچک شروع کنید .



دوش سقفی با کورین

بدلیل خاصیت آنتی باکتریال، ضد جرم و مقاومت این ورقها در برابر رطوبت، شما به راحتی میتوانید این دوش زیبا را ساخته و روانه بازار کنید. صنعت ساختمانی ما تشنه نوآوری و عاشق کارهای جدید است. البته باید تولید خود را به گونه ای بازاریابی کنید که رقیبان شما نتوانند به سرعت شما برسند. هم از لحاظ تولید و هم پخش به موقع.



روشویی با ورقهای قابل نورپردازی وسترمن:

اخیرا شرکت وسترمن در ایران ورق‌های کورین قابل نورپردازی را به بازار عرضه کرده. در حال حاضر این ورق‌ها توسط شرکت ایران سبز عرضه می‌گردند. همانطور که در این تصویر مشاهده می‌کنید قسمت زیرین این روشویی با همین ورق‌ها ساخته شده و زیبائی خاصی به آن داده است.



کانتر با ورق کورین:

خاص بودن و اجرای خاص را سرلوحه کارتان قرار دهید . فردی که این کانتر را با ورق کورین اجرا کرده، مسلما زمان زیادتری صرف کرده، اما این نمونه کارها توسط هیچ سازمان یا فردی جز سازنده قادر به قیمت گذاری نیست . پس اگر خاص کار کنید، نه تنها قیمت را خودتان تعیین می کنید، بلکه قادر به جذب کارهایی خواهید شد که دیگران از عهده آنها بر نمی آیند. پس فوت و فن ها به شما پیشنهاد می‌کند. ” کم کار کنید ولی خاص کار کنید “



بهترین و مطمئن ترین راه برای ثروتمند شدن این است که با تحقیق، کار موفقی را برای خود دست و پا کنید. هیچکس با کار کردن برای دیگران ثروتمند نمی‌شود . فقط کافیست تولید یا نحوه خدمات شما ده درصد بهتر از رقیبتان باشد تا راه را برای ثروتمند شدنتان هموار کند.

همیشه پیروز باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید کاشیان یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 01:35

سلام و خسته نباشید. به خاطر وجود دو وبلاگ مشابه پیام را به هر دو ارسال کردم. من کارگاه نجاری و رنگکاری دارم و تمایل دارم در زمینه ساخت و نصب صفحات کورین و کوارتز نیز اطلاعاتی کسب کنم. خواهشمندم فیلم رایگان یادشده را برایم ایمیل کنید . ضمن اینکه قبلا با بازرگانی محترم ایران سبز نیز در مورد خرید صفحات ام دی اف در ارتباط بوده ام.

با سلام دوست عزیز. متاسفانه آماده سازی فیلم آموزشی کمی تاخیر داره و از این بابت از شما عذر میخوام.
اما به محض آماده شدن شما را در جریان خواهیم گذاشت.
این فیلم به صورت بسته آموزشی بوده و از مبتدی تا حرفه ای در آن توضیح داده شده.تمامی کارها به صورت عملی نشان داده می شود و در مقابل قیمت ناچیز آن تاثیری فوق العاده برای ورود به بازار این کار دارد . همچنین تمامی مشتریانی که این مجموعه را دریافت میکنند تا یکسال بصورت کامل از تیم پشتیبانی ما بهره مند میشوند .
جهت دریافت این پکیج لطفا به سایت فوت و فن ها با آدرس: http://fotofanha.com/ مراجعه کرده و ایمیل خود را ارسال کنید تا 20 دقیقه از محتوای این فیلم آموزشی را برایتان ارسال کنیم، و در ادامه، در صورت تمایل این مجموعه را خریداری کنید .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.