بازرگانی ایران سبز
بازرگانی ایران سبز

بازرگانی ایران سبز

آموزش ساخت و نصب کورین

مجموعه آموزشی ویدیویی ساخت و نصب کورین

مجموعه آموزشی ویدیویی ساخت و نصب کورین که توسط گروه آموزشی فوت و فن ها تولید شده، شما را قادر می‌سازد که شغلی جدید با درآمدی بسیار مناسب را برای خود ایجاد کنید .

در این مجموعه آموزشی متفاوت، تلاش شده تا تمامی مشکلاتی که حتی خود ما در ابتدای راه با آن‌ها برخورد کرده‌ایم را بصورت کاملا شفاف ارزیابی کرده و با تکیه بر فوت و فن های این کار، از خرید ورق و نکات مربوط به آن گرفته تا روش‌های متفاوت خم کردن ورق بنا به بودجه شما، از مبتدی تا افراد حرفه ای، روشهای بازاریابی و جذب سفارش، همه و همه را در کامل ترین مجموعه آموزشی برای شما آماده کرده ایم .

 

افراد علاقمند میتوانند با شماره۰۹۱۳۹۰۲۰۱۲۸  تماس گرفته و سفارش پکیج کامل آموزش ساخت کورین را به ما بدهند .



http://fotofanha.com/ 

 

سایت فوت و فن ها 


برای مشاهده ادامه متن به قسمت ادامه مطلب مراجعه کنید

 

ادامه مطلب ...

کورین چیست

سالید سورفیس یا کورین چیست؟

 سالید سورفیس (Solid Surface) یا کورین (Corian) یک ماده اکریلیک است که به صورت پانل های مسطح، برای کاربردهای داخلی و خارجی ساخته و طراحی شده است. برای طیف وسیعی از کارهای مسکونی و تجاری از جمله کانتر آشپزخانه، حمام و روشویی، میز رستوران و محل کار، مراکز بهداشتی درمانی، بیمارستان ها، بانک ها و دیگر مراکز سازمانی مناسب است.



برای مشاهده ادامه متن و تصاویر بیشتر به قسمت ادامه مطلب مراجعه کنید. 

 

ادامه مطلب ...

روکش کاغذی یا لترون

روکش کاغذی یا لترون:

به این نوع روکش‌ها، فویل کاغذی (Paper Foil) یا به اصطلاح تجاری لترون ((Letron می‌گویند. لترون نام یکی از تولید کنندگان مشهور این نوع روکش است که امروزه اغلب با نام این شرکت خوانده می‌شود (لترون در سال 1963 میلادی توسط یک شرکت آلمانی اختراع شد). در ایران،  به نئوپان روکش شده با لترون، به اصطلاح لترون می‌گویند. 



برای مشاهده ادامه متن به قسمت ادامه مطلب رجوع کنید

ادامه مطلب ...

تخته فیبر چیست - Fiberboard

تخته فیبر چیست - Fiberboard



تخته فیبر از تکه های ریز چوبی و باریک چوبی یا سایر الیاف غیر چوبی که به صورت خمیر در آمده اند و از طریق فشردن، تداخل و اتصال بین الیاف (لیگنین چوب = عبارت لیگنین از واژه لاتینی lignum به معنای چوب مشتق شده است و درحالیکه لیگنین بخش عمده ساختار چوب نیست، با این حال یکی از ترکیبات اصلی تمام گیاهان آوندی است. الیاف یا فیبرهای چوب در حالت طبیعی خود در ماتریسی از مواد غیر لیفی که مهمترین آنها پلیمری بنام لیگنین(Lignin) است قرار گرفته اند. لیگنین دومین پلیمر طبیعی فراوان دنیاست که از واحدهای ساختاری فنیل پروپان با اتصالات کربن-کربن و اتری تشکیل شده است. هرچه لیگنین زیادتر باشد، رنگ چوب قهوه‌ای‌تر می‌شود) یا با افزودن چسبهای مصنوعی به دست می آید.

برای مشاهد ادامه متن بر روی ادامه مطلب در قسمت پایین کلیک کنید 

  ادامه مطلب ...